Il y a nombreux façons à vous aider à réussir le test IBM 00M-670. Le bon choix est l'assurance du succès. Pass4Test peut vous offrir le bon outil de formation, lequel est une documentation de qualité. La Q&A de test IBM 00M-670 est recherchée par les experts selon le résumé du test réel. Donc l'outil de formation est de qualité et aussi autorisé, votre succès du test IBM 00M-670 peut bien assuré. Nous allons mettre le jour successivement juste pour répondre les demandes de tous candidats.
Avec la version plus nouvelle de Q&A IBM 00M-670, réussir le test IBM 00M-670 n'est plus un rêve très loin pour vous. Pass4Test peut vous aider à réaliser ce rêve. Le test simualtion de Pass4Test est bien proche du test réel. Vous aurez l'assurance à réussir le test avec le guide de Pass4Test. Voilà, le succès est juste près de vous.
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Le test IBM 00M-670 est populaire dans l'Industrie IT. Il y a beaucoup de professionnels IT veulent ce passport de IT. Votre vie et salaire sera améliorée avec ce Certificat. Vous aurez une meilleure assurance.
Il faut une bonne préparation et aussi une série de connaissances professionnelles complètes pour réussir le test IBM 00M-670. La ressourece providée par Pass4Test peut juste s'accorder votre demande.
Pas besoin de beaucoup d'argent et de temps, vous pouvez passer le test IBM 00M-670 juste avec la Q&A de IBM 00M-670 offerte par Pass4Test qui vous offre le test simulation bien proche de test réel.
Code d'Examen: 00M-670
Nom d'Examen: IBM (IBM SVP Primary Support Provider Mastery Test v1)
Questions et réponses: 25 Q&As
Pass4Test a une équipe se composant des experts qui font la recherche particulièrement des exercices et des Q&As pour le test certification IBM 00M-670, d'ailleurs ils peuvent vous proposer à propos de choisir l'outil de se former en ligne. Si vous avez envie d'acheter une Q&A de Pass4Test, Pass4Test vous offrira de matériaux plus détailés et plus nouveaux pour vous aider à approcher au maximum le test réel. Assurez-vous de choisir le Pass4Test, vous réussirez 100% le test IBM 00M-670.
00M-670 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/00M-670.html
NO.1 Which upload protocols are supported by the ECuRep Tool?
A. SCP , TCP , FTP and Secure FTP
B. TCP , UUCP , HTTP and HTTPS
C. E-mail, HTTP and HTTPS, FTP and Secure FTP
D. E-mail, UUCP , SCP , TCP
Answer: C
certification IBM 00M-670 00M-670 examen
Reference:http://www-05.ibm.com/de/support/ecurep/send.html
NO.2 Which party owns the responsibility of communicating a Problem Management Record (PMR)
solution to the end customer?
A. The Primary Support Provider will provide the final solution to the customer because they own
the relationship with the customer
B. Since they are most familiar with the code, the IBM Developer will provide the final solution to
the customer
C. The IBM Customer Support engineer will provide the final solution to the customer, because they
own the relationship with the customer.
D. Because both parties have a case open on the issue, the Primary Support Provider and the IBM
Customer Support engineer are required to jointly present the final solution to the customer
Answer: A
IBM examen 00M-670 00M-670 certification 00M-670
Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf(slide 11)
NO.3 What is the recommended IBM technology that may be used to view and control remote
environments in order to troubleshoot an issue?
A. Same time
B. Fix Central
C. Assist On-Site
D. Electronic Service Request
Answer: C
IBM certification 00M-670 00M-670
Reference:http://www-304.ibm.com/support/assistonsite/
NO.4 Which of these best describes a Primary Support Provider's Level 1 Customer Support
responsibilities?
A. Taking the first support call from their customer and escalating it to IBM
B. Logging all calls in a call tracking system and utilizing the tools available to troubleshoot the issue.
C. Testing new software versions of IBM products and communicating the release of said software
to customers that have purchased the software from IBM.
D. Incorporating and testing any program fix provided by IBM Customer Support (as appropriate),
and delivering or communicating the problem resolution, bypass, circumvention, or other notice of
restriction to the customer.
Answer: B
IBM 00M-670 00M-670 examen
Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf
NO.5 When troubleshooting, it is imperative to gather log files from what time period?
A. After the issue occurred
B. Before the issue occurred
C. When the issued occurred
D. One month before and one month after the issue occurred
Answer: B
certification IBM 00M-670 examen 00M-670 00M-670 examen
NO.6 What steps should a Primary Support Provider take before escalating an issue to IBM
Customer Support1?
A. Ask the customer to download product documentation
B. Forward emails from the customer to IBM Customer Support
C. Run IBM Support Assistant Lite, get all MustGather information, search the IBM Knowledge Base
D. All of the above
Answer: C
certification IBM 00M-670 examen 00M-670 00M-670 00M-670
NO.7 When should a Primary Support Provider use the telephone to communicate with a customer
that has logged a support call with them?
A. When the customer has to be told bad news
B. When the customer is in a different time zone
C. When the message includes links to documentation
D. When the message has to be conveyed to more than one person
Answer: A
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NO.8 What is required of the customer when a Primary Support Provider wishes to escalate an issue
to IBM Customer Support?
A. The customer must open a Problem Management Report (PMR) through the Service Request (SR)
Portal.
B. The customer must grant IBM Customer Support access to their systems so they can upgrade
their software.
C. There is no customer requirement, the Primary Support Provider will escalate the issue to IBM
Customer Support
D. The customer must install the latest version and patches of the software before IBM Customer
Support can be engaged.
Answer: C
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Généralement, les experts n'arrêtent pas de rechercher les Q&As plus proches que test Certification. Les documentations offertes par les experts de Pass4Test peuvent vous aider à passer le test Certification. Les réponses de nos Q&As ont une précision 100%. C'est facile à obtenir le Certificat de IBM après d'utiliser la Q&A de Pass4Test. Vous aurez une space plus grande dans l'industrie IT.
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